Vyhledávání
Poslíček s pizzou přiznal, co dělá zákazníkům, kteří nedávají dýška
Po jídle v restauraci nechá dýško bez většího přemýšlení drtivá většina z nás. Když si ale objednáváme jídlo domů a navíc platíme předem kartou, neplatičů spropitného najednou přibývá. Možná doma zrovna nemáme žádné drobné, nebo jen tak vyběhneme a ani si to neuvědomíme. Můžete se ale vsadit, že i když se poslíček tváří jako by nic, pěkně jste ho právě naštvali.
Právě o těchto případech se na internetovém fóru Reddit svěřil jeden z poslíčků. Práce rozvážeče pizzy je špatně placená, jste vystaveni živlům, dopravním zácpám, řadě nekontrolovatelných situací a nepříjemným lidem. Mnoho kurýrů si navíc palivo do svého dopravního prostředku musí hradit sami.
“Každý den mám zákazníky, kteří nedají dýško,” napsal doručovatel. “Nejhorší to je u drahých a velkých objednávek,” přiznal. “Když přijedu pozdě a nedají mi dýško, chápu to. Neposkytl jsem jim dobrou službu a nezasloužím si odměnu. Když se ale na místo dostanu rychle, odvedu dobrou práci a přesto mi nedají dýško, docela mě to naštve,” svěřil se. Poté popsal, jakou si na neplatiče vymyslel pomstu a zeptal se, zda je on ten špatný.
Pokud je totiž kurýr přesvědčen, že udělal všechno správně a přesto nedostal dýško, najde si číslo zákazníka a naplánuje na několik velmi brzkých ranních hovorů. Na internetu totiž existují služby, přes které si můžete na konkrétní čas a telefonní číslo objednat budíček – a právě těch poslíček nadšeně využívá.
Na svou obhajobu ale dodal, že zná i mnohem horší metody, jak dosáhnout zadostiučinění. “Pracoval jsem v průběhu let jako kurýr na několika místech. Pokud pravidelný zákazník nedává dýška, viděl jsem doručovatele, kteří mu do jídla plivli, smrkli nebo i něco horšího,” popsal.
S tím ale on prý nesouhlasí. “Myslím si, že je špatné zasahovat někomu do jídla, a je jedno, jak se k vám ten člověk chová. Ale když neudělám vůbec nic, zůstanu naštvaný celý večer. Možná potřebuji jinou práci,” přiznal nakonec.