Vyhledávání
Zavřít
Potěšující zpráva: Známá módní značka vytvořila plyšového medvídka. Část z jeho prodeje půjde pro UNICEF
Známá módní značka Louis Vuitton vytvořila opravdu netradiční produkt: oblíbenou hračku. Část ze zisku jeho prodeje pak věnuje dobročinné organizaci UNICEF.
Oblíbená módní značka Louis Vuitton představila opravdu nečekaný produkt: plyšového medvídka. Něco takového by asi nikdo nečekal.
Louis Vuitton navíc prodejem podpoří dobročinnou organizaci UNICEF: z prodeje medvídků půjde této organizaci zhruba dvacet procent.
Škoda jen, že taková hračka vyjde poměrně draho: v přepočtu medvídek vyjde na jednadvacet tisíc korun. Hračka sice vypadá opravdu exkluzivně, ale zvažte sami, zda se něco takového vyplatí. Obzvlášť, když dítko může v nestřežené chvíli takové hračce velmi snadno třeba ulomit hlavu…