H&M čelí další kritice, tentokrát za obrázek na ponožce. Co zákazníky pobouřilo?

1. února 2018·Zprávy·Karolína Stránská

Poté, co se na jejich stránkách objevila kontroverzní dětská mikina, společnost H&M musela odstranit řadu ponožek, které pobouřily zejména internetové uživatele.

Švédský kolos oznámil, že z prodeje stahuje řadu ponožek, na níž se objevila LEGO figurka se sbíječkou. Právě z nářadí vychází trajektorie, o které mnozí tvrdí, že připomíná obrácený arabský znak pro Alláha, uvedl deník Daily Mail.

H&M trvá na tom, že ač tato křivka může nápis připomínat, podobnost s tímto slovem je čistě náhodná. Společnost čelí tomuto skandálu pouhých pár týdnů poté, co na svých stránkách uveřejnila fotku malého černocha oblečeného do mikiny s nápisem “nejhustší opička v džungli”.

“V naší firmě se vždy snažíme našim klientům nabízet produkty, o kterých si myslíme, že naše zákazníky potěší. Potisk na ponožce má reprezentovat LEGO figurku, jakýkoliv jiný význam je čistě náhodný a omlouváme se, pokud tento motiv někoho urazil,” uvedla mluvčí firmy.

 

Zprávy - další články