Vyhledávání
Děs a hrůza! Cestující zažili při letu do Chorvatska noční můru
Cestující na palubě letadla společnosti Ryanair mířícího z Dublinu do chorvatského Zadaru zažili doslova peklo. Kvůli prudkému poklesu tlaku v kabině se mnoha lidem udělalo nevolno. Desítky pasažérů skončily i v nemocnici.
Pátek 13. července nebyl zrovna šťastný den pro pasažéry letadla společnosti Ryanair. V kabině totiž prudce klesl tlak a vypadly kyslíkové masky. Letadlo muselo nouzově přistát v Německu na letišti Frankfurt-Hahn.
“Spadly kyslíkové masky a asi o 20 vteřin později nám pilot oznámil, že se chystá provést řízený sestup. Pak jsme sestoupili opravdu velmi rychle. Cítila jsem, jako by mi explodovaly uši,” uvedla pro irský server jedna z cestujících Conor Brennan.
Nebyla však sama, protože na bolest hlavy nebo krvácení z nosu či uší si stěžovalo několik pasažérů. Ti posléze byli z německého letiště převezeni do nemocnice.
Jedné z cestujících však zranění nedovolilo z Německa do chorvatského Zadaru pokračovat, což na twitterovém účtu zdokumentovala další cestující Minerva Galvan. Ta vyfotografovala kyslíkovou masku od krve. “Snímek od jednoho pasažéra letu FR7312 z Dublinu do Zadaru. Kvůli poranění nemohla letět. Stále jsme na letišti Frankfurt-Hahn. Žádné informace, žádné jiné možnosti, žádné místo na odpočinek,” popsala situaci na twitteru Galvan.
A picture from one of the passengers of the flight FR7312, from Dublin to Zadar. She cannot fly due her injuries. We are still in the Frankfurt-Hahn. No information, no alternatives, no place to rest.#Ryanair#nightmare@Ryanairpic.twitter.com/zcdNGHS1VF
— Minerva Galvan (@Maingd) July 14, 2018
Cestující si na společnost stěžovali, protože palubní personál o ně vůbec nejevil zájem. Jediné, co pasažérům bylo nabídnuto, byly poukázky na jídlo v hodnotě 260 korun. “Letadlo přistálo normálně a cestující vystoupili, malé množství z nich následně čekala lékařská pomoc jako preventivní opatření. Zákazníkům byla poskytnuta poukázka na občerstvení a bylo povoleno i hotelové ubytování, nicméně byl nedostatek ubytovacích kapacit,” poskytla společnost Ryanair vyjádření. Za komplikace během letu se společnost pasažérům dodatečně omluvila.