Vyhledávání
Jak by vypadala upřímná loga společností? Grafik vytváří osobité návrhy
Většina společností si moc dobře uvědomuje, jak důležité je zvolit si vhodné logo. Prezentace a vztahy s veřejností jsou právě tím, co značku dělá značkou. Firmy by byly hloupé, kdyby se nesnažily natřít se trochu na růžovo. Někdy to ale není úplně fér k jejich zákazníkům. Jak by vypadala loga slavných společností, kdyby ukazovala pravdu? Umělec David Huynh vytvořil vlastní návrhy.
Pravda o velkých společnostech je občas pečlivě ukrytá za pozlátkem a dobrým PR. Zákazníci a veřejnost si však vlastní názor po čase udělají sami – a ten se s vysněnou prezentací značky vůbec nemusí shodovat tolik, jak by si přáli firemní marketéři.
S myšlenkou, jak by vypadala slavná loga, kdyby více odrážela pravdu, si pohrál talentovaný umělec a grafik David Huynh z Kanady. Ten vytvořil sérii obrázků, které měly lépe odrážet firemní filozofii světových firem.
“Začal jsem s designem log a vždycky jsem si velmi užíval jejich jednoduchost. Jednoho dne jsem se rozhodl zahrnout do nich i téma, které by reprezentovalo značku. První, která jsem udělal, byla Nike a Adidas. Od té doby jsem pokračoval a lidem se to líbilo,”uvedl umělec. Mrkněte do naší galerie a zjistěte, jestli s jeho názory souhlasíte.