Primark, který roste v Praze, bude vlajkovou lodí pro střední a východní Evropu

15. července 2019·Zprávy·Barbora Pisingerová

Třebaže v České republice v současnosti vzniká historicky první prodejna oděvní značky Primark, Češi jsou již několik let jejími věrnými zákazníky. Dosud však museli jezdit nakupovat za hranice. Nová prodejna, která roste v Praze, tak již nyní zajímá řadu lidí. A podle prezidenta Svazu obchodu a cestovního ruchu nepůjde o žádnou malou pobočku.

Módní řetězec Primark je u Čechů oblíbený zejména nízkými cenami. Ty si společnost může dovolit díky systému, jakým koncipuje své pobočky. Na velké množství zboží v regálech totiž připadá jen relativně malé množství převlékacích kabinek nebo obsluhujícího personálu. Tím pádem firma ušetří na nákladech.

Nový Primark by proto mohl pro ostatní levnější značky představovat výraznou konkurenci. “Obchod, který vzniká v Praze, bude vlajková loď střední a východní Evropy. Zákazníci z Čech a Moravy, kteří doteď jezdili do Drážďan, Lince a do Vídně, začnou jezdit do Prahy, protože půjde o obrovskou pobočku, která se navíc bude nacházet na zajímavém místě a v nové budově v samém centru Prahy,” uvedl pro Blesk Zprávy prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza.

Nová prodejna bude v nové budově na rohu Václavského náměstí a Opletalovy ulice. Otevřena by měla být v květnu roku 2020.

 

Zprávy - další články