Jiří Mádl natočil reklamu pro pivovar Bernard: Držme se, vzkazuje

7. dubna 2021·Zprávy·Lenka Skrzeczkova

Rodinný pivovar Bernard představil nový reklamní spot. (Foto: se souhlasem Bernard)

Rodinný pivovar Bernard se snaží prostřednictvím svého nového spotu lidem vzkázat, aby v této nelehké době drželi spolu. Autorem 90vteřinového videa je zkušený režisér a herec Jiří Mádl. Nejtěžší bylo podle režiséra vybrat herce a dokonalé počasí. Nakonec se ale vše povedlo podle představ a citlivý spot plný dobrosrdečnosti je na světě.

Autorem námětu, scénáře i konečného zpracování je režisérherec   Jiří Mádl. Klip tvoří pět mikropříběhů, které se uzavírají v posledních okamžicích spotu. Když budeme držet spolu, zvládneme všechno. Chceme dodat lidem sílu a pozitivní myšlení,” řekl spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard. K vyprávění nebylo potřeba slov, příběhy se odehrávají pouze na pokresu melodie New Britain – árie neznámého autora, v provedení klavíristy Petra Maláska.

S Tomášem a Standou jsme si jednoho dne řekli, že do budoucna chceme spolupracovat. Čas nazrál asi po roce, když jsem si na pumpě koupil jejich pivo a chvilku si ho prohlížel. Z tý flašky šla zvláštní velkorysost a gantlemanská elegance. Chtěl jsem tomu přizpůsobit jejich spot,” popisuje Mádl svůj první impuls. Podle šéfa marketingu pivovaru Bernard Tomáše Liptáka se vyplatilo nechat Jirkovi volnou ruku. Přišel s námětem, který naprosto rezonuje s tím, co chceme předávat dál. Vyplatilo se nechat mu volné ruce, vzniklo něco, co jde od srdce k srdcím. Tak to cítíme,” dodal.

V rozhovoru pro Evropu 2 Jirka Mádl prozradil, že největším oříškem bylo vybrat deset různých herců. Nesměli si být podobní a každý musel reprezentovat trošku něco jiného, zároveň museli sedět v těch dvojicích,” popsal. Také počasí reklamě nejprve nepřálo, nakonec se ale umoudřilo. Bůh stál při nás,” řekl režisér. Také doufá, že spot nebude stárnout a bude platit v jakékoliv době.

Již v minulosti pivovar poukazoval na různé absurdity. Tentokrát se změnil i jeho známý slogan.Vzkazovali jsme lidem, ať se drží. Jenže teď už svět v mnoha ohledech doslova zešílel, a tím nemyslím jen důsledky epidemické situace. Je třeba se tomu postavit, pozitivně, společně. Proto změna z držte se na držme se,” uvedl Bernard.

Zprávy - další články

Doporučujeme