Hotelová tajemství: Jaké jsou ty nejšílenější požadavky hostů?

1. ledna 2019·Zprávy·Barbora Pisingerová

Zaměstnanci hotelů musí předpokládat, že na ně hosté během svého pobytu budou mít různé požadavky. Ovšem některé z nich lze označit za zvláštní a podivné, extravagantní či bizarní nebo jednoduše směšné.

Řetězec levných hotelů Travelodge zveřejnil kuriózní požadavky od některých ze svých 19 milionů hostů, kteří během uplynulých 12 měsíců pobývali v jednom z 553 hotelů této značky.

Část žádostí se týkala způsobu, jakým si hosté přáli upravit pokoj – a někdy ani ne pro sebe. Jeden z nich chtěl 100 růžových balónků ve tvaru srdce ke stým narozeninám své babičky. Jiný pro změnu žádal naplnit vanu “kopečky zmrzliny různých příchutí pro manželku ke 40. narozeninám”.

Láskyplnou péči – ovšem nikoli o člověka – projevil host, který žádal, aby v hotelové garáži přes noc zakryli jeho ferrari dekou, “protože nemá rádo zimu”.

Další početná skupina požadavků se točila kolem zvířat – některé z nich šly provést snadněji než jiné. K těm prvním patřila prosba hosta, který chtěl na pokoj “patrovou postel pro své dvě bengálské kočičky Simbu a Nalu”. Mezi ty druhé spadala žádost hosta: “Můžete zařídit, aby dnes večer v devět v moři tančili delfíni a zajistili správnou atmosféru, až požádám o ruku svou přítelkyni?”

Přesvědčením, že hoteloví zaměstnanci dokážou poručit počasí, pak zjevně trpěl host, který si přál, aby hotel na noc zajistil sněžení, protože chce mít následující den bílou svatbu.

Zprávy - další články