Vyhledávání
V Japonsku mají nouzi o zaměstnance. Firma láká nováčky skrze vtipná videa na TikToku
Opravdu s netradičním nápadem, jak nalákat nové zaměstnance do stavební firmy, přišli japonští manažeři. Tomohiko Kodžima a Daisuke Sakurai sdílí na TikToku zábavná videa, od kterých si slibují nové posily a větší popularizaci firmy. Během pár dnů se staly na této sociální síti virálem. Informoval o tom New York Post.
V Japonsku je o nové zaměstnance obrovská nouze, a tak není divu, že se o potencionální zájemce přetahují. Se zajímavou novinkou přišla společnost Daikyo. Její dva přední manažeři Kodžima a Sakurai přidávají na TikTok zábavná videa, kde lákají nové zaměstnance k nástupu právě k nim.
Jelikož se jedná o stavební firmu, je náplň práce na staveništích podle nich náročná, špinavá a nebezpečná. Proto nemají moc nových uchazečů, a tak se rozhodli proti tomuto faktu bojovat skrze sociální síť.
Na zveřejněných videích oba vesele až přihlouple tancují, smějí se, dělají nejrůznější kreace. Chtějí tak oslovit hlavně mladé lidi a podle informací NY Post to funguje skvěle. Účet na TikToku sledují skoro tři miliony lidí, videa sbírají vysoké počty lajků a manažeři tvrdí, že od té doby mají o jejich práci lidé zájem.
@dkykeibi_tokyo仕事終わりのテンション!!After work!!♬ original sound – 😶🌫️💪🏾♾👻⚡️🤔