Kočka není pes. Reklama na Chevrolet je díky roztomilé číče neodolatelná

7. února 2022·Zábava·Barbora Turková

Ilustrační foto (Zdroj: Shutterstock)

Devět koček, které hrají jednoho kocoura, který si ale myslí, že je pes. Tak by se ve zkratce dala shrnout reklama na legendární automobil Chevrolet, která je díky zvířecím hrdinům neodolatelná. Informaci přinesl web Muse.

Televizní spot s “Bóbikem” si pamatují asi všichni. Diváci si reklamu zamilují, ale málokdo si už pamatuje, na co to vlastně bylo (připomínáme, že na Centrum.cz). To se možná stane i značce Chevrolet, která rozjíždí další kampaň s kocourem Walterem, který se ve skutečnosti cítí jako pes.

Reklama s kocourem je z dílny agentury Commonwealth//McCann a produkce O Positive. Walter v ní nosí vodítko a s “psíma” očima si žádá procházku, močí na hydrant zvednutou nohou, tahá kosti, hraje hokej, honí pošťáka nebo je včele psího spřežení. A velký závěr? Ten samozřejmě nesmí chybět. Všichni jsou mimo z kocoura a jeho majitele a auta Chevroletu Silverado a jeho terénní schopnosti jsou všem víceméně ukradené. Co na tom, že si klidně poradí i s hlubokým sněhem.

Ve spotu je opět hláška: “Všichni se tváří, jako kdyby nikdy neviděli kočku.” Ve skutečnosti ale takto talentovaná kočka asi neexistuje, protože i Walter je zde hrán devíti trénovanými kočkami. Jedna byla dobrá v rychlém skoku do auta, další uměla zvedat nohu při močení, jiná byla skvělá v honění pošťáků. Společnost ale ujistila, že žádná z micek nepřišla ke zranění.

 

 

Zábava - další články