Fenomén moderní doby: Tito muži se umí nalíčit lépe než ženy a ještě si tím vydělají. GALERIE

22. února 2017·Články·Redakce

Privilegium, které ženy předurčuje k používání líčidel, je v dnešní době narušeno. V televizních reklamách už možná za chvíli nebudou mluvit v ženském rodě, když se propagují řasenky nebo rtěnky a místo "možná se tak narodila" uslyšíme "asi se to naučil".

Rovnice typu make-up rovná se ženy je aktuálně narušena fenoménem tzv. beauty blogerů. Jde o mladé muže, kteří ovládají terminologii i praxi často o mnoho lépe než jejich kamarádky či přítelkyně. A za svou vášeň se nestydí. Naopak.

Nejvlivnějším blogerem v USA v této oblasti je mladý muž známý jako Patrick Starrr, vlastním jménem Patric Simondac. Jeho sociální sítě co se fanoušků a sledovatelů týče praskají ve švech. Na YouTube má více jak 2 milióny odběratelů a – řečeno bez nadsázky – určuje trendy líčení nejen v Americe. Rodák z Floridy, který nedávno oslavil 27 narozeniny, spolupracuje s největšími kosmetickými značkami a jeho tutoriály jsou mistrovským dílem. Obdivuje ho i Justin Timberlake nebo Mariah Carey.

Zdroj: Instagram/ PatrickStarrr

“Jsem muž a mám rád make-up, nejsem transsexuál,” uvádí na pravou míru svou zálibu další kosmetický nadšenec Alan Macias, který se řadí k nejmladším beauty blogerům na Instagramu. Mužské rysy neskrývá, jen ho baví pracovat s barvami a nacházet nové možnosti v oblasti, která se obecně dotýká spíše žen. Jeho největší zálibou a dnes už i velkým umem je konturování – tedy stínování obličeje.

A zastoupení v mužských beauty videích máme i  Čechách. MILANO STYLE je název kanálu, který patří mladému a kreativnímu Milanovi, který se v oblasti kosmetiky pohybuje i v rámci své profese. Nelíčí primárně sebe, ale kosmetické produkty testuje a dává svým fanouškům rady a tipy, čemu se vyvarovat a co si naopak pořídit, co se mu osvědčilo.

 

Články - další články