Facebook nenápadně změnil slogan na úvodní stránce. Bude platforma stále zdarma?

29. srpna 2019·Články·Lukáš Vaněk

Sociální síť Facebook na začátku měsíce nenápadně změnila slogan na své úvodní webové stránce. Firma totiž už nezmiňuje, že sociální síť je a bude zdarma. Bude se tady za používání facebooku platit? Informoval o tom server deníku Business Insider.

Sociální síť namísto sloganu “Facebook je a vždy bude zdarma” začala používat “Je to rychlé a snadné.” Ke změně podle Business Insider došlo 7. srpna. Společnost na dotaz, proč se ke změně sloganu uchýlila, dosud nereagovala.

Zdroj: Facebook.com

Italský expert na digitální právo José Antonio Castillo serveru prozradil, že firma možná reaguje na směrnici Evropského parlamentu vydanou letos v květnu. Upozorňuje totiž, že výměna osobních dat za poskytnutí služeb je jistá forma platby.

Facebook není a nikdy nebyl zdarma. Jeho měnou byla a jsou uživatelova osobní data, která mají cenu hromady peněz,” uvedl Castillo, jenž také dodal, že pokud si uživatelé důkladněji přečtou obchodní podmínky společnosti, tak se dozví, že “firma negarantuje, že platforma bude navždy zdarma”.

Články - další články

Doporučujeme