Vyhledávání
Není členkou, stále je ale hodně slyšet. Meghan je nejvlivnějším členem královské rodiny
Sice z královské rodiny odešla, ale přesto je jejím nejvlivnějším členem. Manželka britského prince Harryho Meghan Markle tento titul získala podle nejnovějšího žebříčku, který zveřejnil server Design Bundles. Předčila třeba královnu Alžbětu II. nebo Kate Middleton.
Jedna nula pro Meghan, chtělo by se říct. Soupeření manželek britských princů Harryho a Williama vyznívá nyní lépe pro Meghan. O jejím soupeření s Kate se mluví často, jak moc je to pravda, ví jen ony dvě. Bývalá herečka má nyní trochu navrch, protože online server Design Bundles jí totiž označil za nejvlivnější členku takzvané “Firmy”, předstihla dokonce i královnu Alžbětu II. nebo právě Kate.
„Týká se devětadvaceti nejpopulárnějších členek královských rodin z celého světa. Tvůrci se podívali na četnost, s jakou se jejich jména objevovaly na různých internetových platformách – při vyhledávání přes Google, při používání takzvaných hashtagů na Instagramu, a v různých mediálních výstupech,” shrnuje britský list Express.
To, že jsou na předních příčkách členové královské rodiny, mnohé překvapilo. „Titul ‚nejvlivnější členka královské rodiny na světě‘, získala Meghan, královna Alžběta II. skončila na druhém místě, třetí nejpopulárnější se stala Kate,” shrnuje britská mutace časopisu Marie Claire.
Výsledky jsou založeny zejména na kombinaci všech tří zkoumaných platforem. „V uplynulém roce si lidé Meghan googlili měsíčně v průměru 7,4 milionkrát. Byla zmíněna v 11 200 článcích v různých médií, a její jméno se stalo hashtagem na Instagramu 10,4 milionech případů,” doplňuje Marie Claire. Například Kate má na kontě ještě více hashtagů na Instagramu – celkem 13 milionů, čímž ji lze podle serveru Express označit za instagramovou královnu. Meghan ji ale přeskočila v “googlení”, a tak celkové výsledky hrály v její prospěch.
I když není Meghan členkou rodiny, je její hlas velmi silný. “Její odvaha mluvit o tématech jako je rasismus, nutnost rodičovské dovolené či posilování postavení žen, se liší od všech ostatních členů královské rodiny. Její hlas je mocný a posilující,” uvedli zástupci Design Bundles, kteří studii nechali vypracovat. Na druhém místě je královna.
„Alžběta II. byla googlena měsíčně 3,3 milionkrát, ovjevila se v 10,3 milionu hashtagů na Instagramu a byla zmíněna ve 2 200 mediálních článcích. Tato čísla ukazují, že královna navzdory svému vysokému věku zůstává respektovanou postavou, která vede monarchii i královskou rodinu v turbulentních časech,” poznamenává server Mirror.