Vyhledávání
Jágr a jeho Dominika si spolu zahráli v reklamě. Schytali za to neuvěřitelnou kritiku
Na konci března se objevil reklamní spot, ve kterém si zahrál Jarda Jágr spolu se svou krásnou přítelkyní Dominikou. Ve spotu drandí po Kokořínsku na koloběžkách a vypadají, že se náramně baví. Není třeba dodávat, že jim to neuvěřitelně sluší. Reklama však schytala vlnu pobouřené kritiky. Za co? To nám prozradil Blesk.
Jako zamilovaný sexy pár se prohánějí na koloběžkách krásnou přírodou mimo vyznačené trasy, házejí po sobě navzájem laškovně očkem, Dominice vlaje při jízdě sukýnka a oba jsou oblečeni do slušivých sportovních oblečků. Přesně takhle vypadá nová reklama společnosti, která se natáčením řádně chlubila na sociálních sítích.
“S Jardou Jágrem je legrace vždy a všude. Jaromírův vtip i šarm sršel do všech stran a všichni jsme si ty dva dny, které jsme spolu natáčením strávili, náramně užili. Tentokrát však nebyl sám, ale se svou přítelkyní Dominikou. O to více příjemná spolupráce to byla tentokrát,“ napsala tehdy společnost na facebook. To ale zřejmě netušili, jak velkou vlnu kritiky tento spot sklidí kvůli jednomu detailu.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Sice to Jardovi a Dominice slušelo, ale zapomněli na jakékoliv ochranné prostředky včetně helmy, která, jak všichni víme, zachraňuje životy. Společnost na tuto kritiku ihned zareagovala: “Každý dospělý se může rozhodnout sám, zda si helmu vezme, anebo ne. Žádná povinnost helmy na koloběžce není. Samozřejmě ale zároveň nezpochybňujeme její funkci,” Bohužel tato reakce pobouřené lidi příliš neuklidnila.
“Pracuji jako zdravotní sestra na intenzivní péči. Za poslední rok jsme měli osm případů pádu z koloběžky! Všichni skončili s kraniotomií, což je odstranění části lebky kvůli krvácení do mozku, tracheostomií a napojením na plicní ventilátor. Ano, každý se může rozhodnout, jestli si vezme helmu, nebo ne. A já se potom můžu rozhodnout, zda tomu člověku, co si nevzal helmu, utřu poslintaná ústa, nebo ne? Jinými slovy, vaše reklama mě doslova pobuřuje, stejně jako všichni, kdo jezdí bez ochranných prostředků,” napsala jedna z kritiček.
Projekt Bezpečně na cestě se zaměřuje na všechny účastníky silničního provozu od malých dětí přes mladé řidiče až po seniory. Každá ze značek skupiny Active Radio se zaměří na jinou cílovou skupinu. Díky tomu bude kompletně pokryta populace od 3 let a více. Realizace projektu je financována z prostředků Fondu zábrany škod a to podle pravidel uveřejněných na stránkách www.fondzabranyskod.cz.