Vyhledávání
Dara Rolins v nouzovém stavu nekoncertuje. Příjem si zajistila novou značkou, veřejnosti představila první produkt
Showbyznys v době pandemie zažívá největší krizi. Zpěvačka Dara Rolins (47) si tak jistý příjem rozhodla zajistit sama. Již dříve tvořila vlastní diář a spolupracovala s několika společnostmi. Laťku se ale rozhodla pozvednout ještě výš a začala pracovat na své vlastní značce. Fanouškům na síti v minulých dnech představila svůj první produkt - vonnou svíčku Lola.
Popová diva v době pandemie nezahálí. “O založení vlastní značky jsem uvažovala dlouho. To že se tak jednou stane, bylo jen otázkou času,” uvedla Dara Rolins pro Super.cz. Zpěvačka chtěla ale zastupovat produkt, kterého ještě doteď nebyla tváří a vycházel z ní samotné. “Proto jsme zvolili vonnou svíčku,” dodala. Značka nese název VERMI by Daraa spolupracuje na ní se svým kamarádem Michalem Čechem.
Fanouškům se tak pochlubila na svém Instagramu svým první produktem – vonnou svíčkou Lola. “Na jejím vzniku se podíleli parfuméři z Paříže, kteří do jejího srdce vložili esenci z jasmínu arabského,” popisuje zpěvačka. Vůni pak doplňuje výtažek z kosatce, díky kterého je vůně omamná, hebká a sametové jemná. “Všechny svíčky jsou vyráběné ručně, v Čechách, z rostlinného vosku a dvou bavlněných knotů,” dodala Rolins k příspěvku.
Svíčku Lola můžete sehnat na eshopu nebo v prodejnách Globus. Svíčka stojí na stránkách zpěvačky 18. 79 euro, což je v přepočtu 499 korun. Rolins pro Super.cz uvedla, že samotná svíčka je teprve začátek. “Pod svoji značkou bych do budoucna ráda představila produkty, které budou vždy úzce spojené s mým životem, s mojí filozofií, potřebami, zálibami, chutěmi, vůněmi či vkusem,” řekla.
Hudba podle ní zůstává její největší podstatou, ale chce si plnit ještě další sny. “Těch je pořád mnoho, jsou důsledkem mé kreativní povahy a potřeby se životem bavit, spolupracovat či dávat prostor dalším talentovaným lidem a novým nápadům,” dodala zpěvačka.