Vyhledávání
České pivo mu chutná. Novým ambasadorem Staropramenu se stal Orlando Bloom
Skoro to vypadá, jakoby Orlando Bloom považoval Českou republiku za svou druhou zemi. Díky natáčení seriálu Carnival Row tu několik let žil a pracoval. Během té doby si hollywoodská hvězda zřejmě zamilovala české pivo. A právě nyní se stal ambasadorem značky pražského pivovaru Staropramen. Oznámila to mateřská společnost Molson Coors na svých stránkách.
V České republice strávil herec Orlando Bloom několik let. A vypadá to, že kromě práce si užíval i českou pohostinnost. Jezdil na kole po přírodě, poznával pražské ulice a pil české pivo. Typický nápoj pro naší zemi si zřejmě tak zamiloval, že s nadšením kývl na nabídku stát se ambasadorem pražského Staropramenu. V tiskové zprávy mateřské společnosti stojí, že „Staropramen je skvěle chutnající pivo od neuvěřitelně talentovaných lidí“ a že ho bude „rád reprezentovat“.
„Když jsem tu pár let žil a pracoval, tak jsem se do Prahy zamiloval. Je to báječné město plné úžasných lidí, jen je těžké je uspokojit, když dojde na pivo. Staropramenu se to daří už přes sto let, což značí, jak je dobré,” uvedl herec. Bloom by se měl začít objevovat v reklamách, které mají podpořit expanzi značky na světový trh.
Staropramen není v zahraničí tak známý jako třeba Pilsner Urquell, ale i tak se na většině zahraničních trhů prodává jako prémiové pivo. Společnost na začátku roku uvedla na trh ve Velké Británii, Irsku a dalších evropských zemí své pivo Staropramen 0.0 s nulovým obsahem alkoholu.
„Orlando je pro Staropramen ideálním partnerem – je to mistr svého oboru, stejně jako naši sládci, a k Praze má zvláštní vztah,“ komentuje Debbie Mack, ředitelka pivních značek společnosti Molson Coors pro Evropu. Reklama se natáčela v Praze a dočkat bychom se jí měli už velmi brzy.